Zwroty

PRODUKTY PERSONALIZOWANE (CASE NA TELEFON) NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM! 

Warunki zwrotu

- Zwrotu zakupionego towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy [email protected],
- Zwrotom podlegają tylko towary zakupione w naszym sklepie,
- Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, które nie noszą żadnych śladów użytkowania.

Procedura zwrotu

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć:

- Uzupełniony formularz zwrotu, którego wzór można pobrać tu,
- Dowód zakupu, np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności.

Zakupiony towar należy odesłać na adres:

Customeritum Sp. z o.o.
05-070 Sulejówek, ul. Paderewskiego 167

Zwrot zakupionego towaru odbywa się na koszt konsumenta.

Reklamacje

Informacje o reklamacji

Sklep zapewnia dostawę towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedający naprawi lub wymieni towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. Rozpatrzenie reklamacji jest wysyłane do Klienta na adres domowy lub drogą elektroniczną.

Procedura reklamacji

Do przesyłki reklamacji należy dołączyć:

- Uzupełniony formularz zwrotu, którego wzór można pobrać tu,
- Dowód zakupu, np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności.

Reklamowany towar należy zwrócić na adres:

Customeritum Sp. z o.o.
05-070 Sulejówek, ul. Paderewskiego 167